Bu yarrağın tadı bambaşka

Merhaba seks sevenler sizlere seks hikayelerimden bir tanesini anlatmak istiyorum selim fazla çekici değildi lakin ayıptır söylemesi çocukta 20cm yarrak vardı.. bazen öpüşürken bile siki yılan gibi dimdik oluyo ve fazla buyuk. ne yalan söyliyeyim selim ıle bunca sene birlikteysek kadın kaşına siyah gözüne değildi siki fazla buyuk olduğundan. çünki benii doyuruyor. tamamını bile içime almadan zaten keyiften dört köşe oluyorum. gecen günü dudak arama vermek istedi benii arabada aşağıya eğdi. sikinin yarısına kadarr alabiliyorum tamamını soksa midem çıkar o kadarr buyuk. çocukda taşaklarını yalatıyor bendeniz dudak arama alamayınca. götümden becermek istediğini söyler lakin o yarrak götüme tamamen girse bi hafta üzerine oturamam heralde. buyuk yarraklı beyler ilgimi çekiyor hep. sikerken iyi sikiyorlar makine gibi. ee bu dünyaya bosuna gelmedik heralde sikişicez ki tadı çıksın di mi. turk kadınları ben gibi dğeil hic herşey salak salak trip arkasında. kasmayın bu kadarr bayanım. bi iki. siktirin kendini rahatlarsınız. bendeniz her hafta muhakkak sex yaparım yoksa kendımı çirkin his ediyorum.. adam dostum farketmez hoşuma giden her erkege veririm valla nolcak sanki. lakin buyuk yarraklara doyamıyorum. buyuk yarraklı beyler sahiden candır. penisin boyu yatagımda fazla farkedior kadınlar. denemeniz lüzum.

Bir önceki yazımız olan Paylaşmayı seven kankam başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu Yazıya Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir